HERON Elektrocentrála benzín/LPG/NG 8,2kW/400V elektroštart na DO 8896327











Elektrocentrála je určená na používanie v stavebníctve alebo pri montážnych prácach. Stroj je vybavený jednotkou AVR, ktorá vyrovnáva výstupné napätie. Multifunkčný displej umožňuje merať dobu prevádzky od štartu, celkovú dobu prevádzky od prvého štartu, napätie a frekvenciu. Motor je pri pohone na plyn vďaka nízkym emisiám výfukových plynov podstatne šetrnejší k prírode a vďaka lacnejším plynným palivám má nižšie prevádzkové náklady ako pri použití benzínu. Centrála je vybavená jednou 16A a jednou 32A zásuvkou pre 230V a jednou zásuvkou pre 400V, ktoré umožňujú pripojiť okrem bežných spotrebičov, aj spotrebiče s vysokým odberom. Tiež je vybavená 12V/8,3A zásuvkou s jednosmerným prúdom. Vďaka elektrickému štartu naštartujete a vypnete centrálu otočením kľúča, alebo pomocou diaľkového ovládania s RF technológiou, ktoré je súčasťou balenia, a pomocou ktorého je možné pri optimálnych podmienkach centrálu naštartovať až na vzdialenosť 100m. Pokiaľ sú medzi vami a centrálou nejaké prekážky, je nutné byť bližšie centrále. Štartovanie zaisťuje AGM bezúdržbová batéria s dlhou životnosťou, ktorá je dobíjaná počas prevádzky. Sklopiteľné madlo a pevné gumové kolesá, ktoré sú súčasťou dodávky, umožňujú ľahký prevoz elektrocentrály na miesto použitia. Príjemnejšiu prácu v blízkosti elektrocentrály umožňuje nový typ výfuku s nižšou hlučnosťou a príjemnejším zvukom a tiež silnejší alternátor s nižšou hlučnosťou.
- tri druhy paliva: benzín, plynný LPG (propán-bután) a zemný plyn
- použitie LPG, NG je úspornejšie a šetrnejšie k prírode
- elektrický štart s automaticky ovládaným sytičom, možnosť štartovania ručne, kľúčom alebo pomocou diaľkového ovládača
- regulácia výstupného napätia systémom AVR
- zásuvky: 230V/16A max. 3,5kW; 230V/32A max. 6,5kW; 400V/32A (5P typ AJ-125) max. 8,2kW
- nižšia hlučnosť vďaka novému typu výfuku a alternátora
Tip pre používanie elektrocentrál:
Pri kúpe elektrocentrály odporúčame si dokúpiť hneď jednú náhradnú zapaľovaciu sviečku. Je to najčastejšia závada, keď elektrocentrála nefunguje.
Používajte kvalitnejší benzín (príklad na Shell, W-power) , hlavne keď má elektrocentrála dlhé prestoje. Bežný benzín po 3 mesiacoch degraduje.
Ak viete, že bude elektrocentrála dlhšie odstavená, tak pred jej vypnutím najprv zatvorte palivový kohútik prívodu benzínu, aby sa benzín v karburátorovej komore spotreboval. V opačnom prípade a hlavne pri nekvalitnom benzíne degradácia benzínu výtvára hustú hmotu, ktorá zalepí karburátor a zbytočne to budete musieť servisovať. Nieje to závada elektrocentrály ale jej obsluhy.
Ak elektrocentrála nefunguje, sú dve najčastejšie závady:
1. zapaľovacia sviečka je zlá. Iskru môže dávať, keď je vyskrutkovaná, ale pod tlakom už nemusí.
2. skontrolujte hladinu oleja. Nesmie byť málo ani veľa
Voliteľné príslušenstvo









