VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
účinné od 1. septembra 2025
Internetový obchod: https://vsetkonaradie.sk/
A. IDENTIFIKÁCIA OBCHODNÍKA
Obchodník: LAPEX s. r. o.
Sídlo: Budapeštianska 8, 040 13 Košice, Slovenská republika
IČO: 36597805
IČ DPH: SK2022058797
Zápis: Obchodný register Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vložka č. 12345/V
E‑mail: objednavky@vsetkonaradie.sk
Tel.: +421 948 255 085
Korešpondenčná adresa (reklamácie): Budapeštianska 8, 040 13 Košice
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) – Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj, Vrátna 3.
Adresa: Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27
E‑mail ARS: ars@soi.sk, adr@soi.sk
Tel.: +421 2 58 27 21 33 (reklamácie), +421 2 58 27 21 86 (internetový obchod)
Web: www.soi.sk
B. PRÁVNY RÁMEC
Tieto podmienky sa riadia zákonmi:
- zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa,
- zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode,
- zákon č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník,
- zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov,
- GDPR a zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
C. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE ZMLUVY
Zmluva sa uzatvára online prostredníctvom webu https://vsetkonaradie.sk/, v slovenskom jazyku. Obchodník uchováva zmluvy počas 10 rokov. Potvrdenie objednávky je zaslané na e‑mail objednavky@vsetkonaradie.sk.
D. CENA A DODANIE
Ceny sú uvedené vrátane DPH.
- Packeta: od 3,10 €
- DPD: od 3,30 €
- Osobný odber: 1,60 €
- Dodanie 1 – 3 pracovné dni (pri tovare skladom).
E. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Predávajúci je povinný vrátiť všetky prijaté platby vrátane nákladov na dopravu najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení. Spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru, a je o tom informovaný prostredníctvom týchto obchodných podmienok. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru spôsobené nadmerným používaním.
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote.. 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese:
E‑mail: objednavky@vsetkonaradie.sk
Tel.: +421 948 255 085
Korešpondenčná adresa (reklamácie): Budapeštianska 8, 040 13 Košice.
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.
Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla: https://vsetkonaradie.sk/.
Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom médiu (napríklad e-mailom).
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)
- Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
– Komu [Obchodník doplní svoje obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a e-mailovú adresu]: ..............
– Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ..............
– Dátum objednania/dátum prijatia* ..............
– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............
– Dátum ..............
*Nehodiace sa prečiarknite.
Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.
- Informácia pre spotrebiteľa, ako možno vrátiť tovar po odstúpení od zmluvy
- spôsob vrátenia tovaru - zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte [ak ste na prevzatie tovaru splnomocnili určitú osobu, doplňte jej meno a adresu] najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty;
- informácia o úhrade nákladov na vrátenie tovaru: Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy;
- zodpovednosti spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare: Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
- Pri zmluve o poskytnutí služby: Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto
F. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov. Spotrebiteľ má právo na bezplatnú opravu alebo výmenu; ak to nie je možné, na primeranú zľavu alebo odstúpenie od zmluvy. Predávajúci zabezpečuje aktualizácie digitálneho obsahu a informuje spotrebiteľa o nich.
G. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV (GDPR)
Prevádzkovateľ: LAPEX s. r. o.
E‑mail: objednavky@vsetkonaradie.sk
Spracúvanie: identifikačné, kontaktné údaje, údaje o objednávkach a platbách, cookies.
Účely: plnenie zmluvy, zákonné povinnosti, oprávnený záujem, súhlas.
Práva: prístup, oprava, vymazanie, obmedzenie spracúvania, prenosnosť, námietka, odvolanie súhlasu, sťažnosť na ÚOOÚ SR.
Všetky osobné údaje budú spracovávané v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
H. COOKIES
Prevádzkovateľ používa:
- nevyhnutné cookies (bez súhlasu),
- analytické cookies (so súhlasom),
- marketingové cookies (so súhlasom).
I. ARS, ADR – ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
Európska platforma ODR bola ukončená 20. júla 2025. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI), ktorá je subjektom ARS. Kontakt: ars@soi.sk, adr@soi.sk, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Účinný od 1. septembra 2025
1. Uplatnenie reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť písomne, e‑mailom, online formulárom alebo osobne.
2. Potvrdenie reklamácie
Bezodkladne po vytknutí vady vyhotoví obchodník spotrebiteľovi vyhotoviť písomné potvrdenie o jej vytknutí, v ktorom uvedie primeranú lehotu, v ktorej vadu odstráni. Táto lehota môže byť výnimočne dlhšia ako 30 dní od vytknutia vady, pokiaľ je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, potvrdenie sa doručí ihneď, najneskôr spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
3. Lehota na vybavenie
Reklamáciu obchodník vybaví v súlade s požiadavkami § 618 až § 626 Občianskeho zákonníka (https://www.slov-lex.sk/ezbierky/pravne-predpisy/SK/ZZ/1964/40/20240701#predpis.cast-osma.hlava-druha.oddiel-stvrty.skupinaParagrafov-zodpovednost_za_vady).
Primeranou lehotou sa podľa zákona rozumie najkratší čas, ktorý obchodník potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci, s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť vady.
Predĺženou lehotou odôvodnenou objektívnym dôvodom sa rozumie, že pôjde o najkratší možný čas, pričom obchodník bude o tejto lehote a dôvodoch, pre ktoré presiahne jej dĺžka 30 dní, informovať spotrebiteľa vždy písomnou formou.
4. Spôsoby vybavenia
Prostriedky nápravy:
- odstránenie vady veci opravou alebo výmenou,
- zľava z kúpnej ceny,
- právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy.
Požadovať zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť má spotrebiteľ právo keď obchodník vec neopravil ani nevymenil, alebo vyhlásil, že tak nespraví v primeranej lehote, alebo je to z okolností zrejmé, ako i v prípade, že vec má napriek oprave alebo výmene rovnakú vadu.
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy nielen v prípade zanedbateľnej vady, ale ani v prípade, ak sa sám spolupodieľal na vzniku vady.
5. Odôvodnené zamietnutie reklamácie a znalecké posúdenie predložené spotrebiteľom
Ak obchodník reklamáciu, uplatnenú počas vyššie uvedenej doby jeho zodpovednosti za vady, zamietne, musí dôvody jej zamietnutia písomne oznámiť spotrebiteľovi. Ak spotrebiteľ následne znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou, autorizovanou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník svoju zodpovednosť za vadu už nemôže odmietnuť. Nárok na náhradu nákladov spojených so znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom si spotrebiteľ musí u obchodníka uplatniť najneskôr do 2 mesiacov od dodania opravenej alebo vymenenej veci, vyplatenia zľavy z kúpnej ceny alebo jej vrátenia po odstúpení od zmluvy, inak jeho nárok zanikne.
6. ARS, ADR
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov – Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI). Kontakt: ars@soi.sk, adr@soi.sk. https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1.




 
 
