Obchodné podmienky
Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť svojej objednávky a potvrdzuje tým, že se zoznámil/a s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Prijatie objednávky so všetkými údajmi obdržíte od nás na Vami udanú e-mailovú adresu.
- Nákup tovaru prostredníctvom e-obchodu vsetkonaradie.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť nižšie uvedenými pravidlami.
2. Zákazník si môže v e-obchode objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnený symbol ,,pridať do košíka,,.
3. Pri objednaní tovaru zadaním kusov stlačením tlačidla pridať do Košíka, sa objednaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii k náhľadu. Po naplnení košíka má zákazník na výber spôsob dopravy, prípadne miesto osobného prevzatia.
3. Spôsob dopravy má zákazník na výber tovar poslať kuriérskou službou po platbe vopred prevodom, kuriérom na dobierku, alebo si môže tovar prevzať osobne v sídle spoločnosti, ktorú si určí v položke Doprava. Cena dopravnému bude fakturovaná spolu s tovarom. Všetkonaradie si vyhradzuje právo zmeny prepravného v prípade, že sa jedná o rozmernejší náklad prípadne vysokú poistnú sumu tovaru. O tejto zmene budete vopred informovaný e-mailom alebo telefonicky.
5. Zákazník ak nie je registrovaný v e-obchode je po stlačení tlačítka Objednať neregistrovaný povinný vyplniť osobné údaje, ktoré od neho systém e-obchodu vyžaduje. Tieto údaje budú použité iba pre vnútornú potrebu systému e-obchodu a spoločnosť Vštekonaradie ručí za to, že nebudú zneužité na iné účely. Pri registrácii môže každý zákazník zadať svoje prístupové meno a heslo, ktorým sa bude pri budúcich nákupoch hlásiť v systéme e-obchodu. Pri každom ďalšom nákupe stačí zadať iba svoje prístupové meno a heslo a nie je potrebné znova vypĺňať osobné údaje.
6. Po stlačení tlačidla Odoslat objednávku v nákupnom košíku bude Vaša objednávka zaregistrovaná v systéme Všetkonaradie e-obchod, a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou Všetkonaradie. Od tohto momentu pre obe strany platia všetky práva a povinnosti vyplývajúce z reklamačného poriadku, občianskeho a obchodného zákonníka.
7. Po úspešnom objednaní tovaru sa s Vami prostredníctvom mailu alebo telefonicky spojí náš pracovník a bude Vás informovať o dostupnosti tovaru a termíne dodania, prípadne možnosti osobného prevzatia. Ak ste zvolili dopravu prostredníctvom kuriéra a formou Banka (prevod), príde Vám e-mailom predfaktúra so splatnosťou 7 dní. Tovar Vám bude zaslaný ihneď po zaregistrovaní vašej úhrady na našom účte. Odporúčame pri platbe prevodom používať Tatra Banku (1100), kde prevod vieme overiť prakticky okamžite.
7A. Dopravné
V prípade, že hodnota objednaného tovaru po vykrytí bude nižšia ako 60,-eur s DPH, firma Všetkonaradie účtuje objednávateľovi dopravné podľa jeho výberu kuriérskej spoločnosti. Objednaný tovar nad 60,- eur s DPH je zasielaný bez dopravného poplatku (zdarma) platí to len pri spoločnosti Zásielkovňa a však to nepltatí to pri kuriérskych (DPD, PALETEXPRESS). DPD preprava zdarma nad 70 € s DPH nákup.
V prípade dodávky tovaru prostredníctvom kuriérskej dobierky vám tovar bude odovzdaný až po zaplatení faktúry v hotovosti kurierovi.
9. Ak zákazník neuhradí zálohovú faktúru do doby splatnosti, systém Všetkonaradie e-obchod ju označí za neplatnú a zároveň zaniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou Všetkonaradie.
10. Spoločnosť Všetkonaradie garantuje cenu z objednávky (zálohovej faktúry) v prípade, že bude uhradená v lehote splatnosti a v prípade korektnej funkčnosti systému Všetkonaradie e-obchod. Vo všetkých ostatných prípadoch si spoločnosť Všetkonaradie vyhradzuje právo na zmenu cien, o čom bude zákazník informovaný.
11. Spoločnosť Všetkonaradie sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 7 dní od uhradenia zálohovej faktúry. Ak doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, zákazníkovi bude ponúknutá možnosť zrušenia objednávky. Zároveň má zákazník nárok na vrátenie peňazí v plnej výške. V praxi je tovar spravidla dodaný do dvoch-troch pracovných dní po príjme úhrady na náš účet.
12. Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď po prevzatí. Tovar musí byť zabalený a spoje balenia musia byť oblepené originálnou páskou s logom Všetkonaradie, ktorá nesmie byť porušená. Máte nárok tovar neprebrať aj vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou, alebo ak je tovar neúplný.
13. Reklamácia tovaru: Ak zistíte že tovar je nefunkčný, alebo inak vadný do 5 pracovných dní od prevzatia výrobku môžete tovar doniesť osobne do nasej predajne, alebo zaslať do nášho servisného strediska na náklady spoločnosti Všetkonaradie kde sa posúdi reklamácia a ak reklamácia bude uznaná, bude vám tovar vymenený za nový a bezplatne zaslaný späť. Ešte pred poslaním tovaru konzultujte závadu s našim servisným strediskom na čísle +421 948 255 085 alebo e-mailom objednavky@vsetkonaradie.sk prípade neoprávnenej reklamácie vám bude naúčtované prepravné a servisný zásah technika podľa platného cenníka servisných prác! Po uplynutí tejto doby spoločnosť Všetkonaradie dopravné neuhrádza a platí obvyklý reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku našej spoločnosti.
14. Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar v originálnom balení vrátane manuálov, inštalačných médií, kópie dodacieho listu a faktúry. Záručná doba je stanovená v záručnom liste dodaným s výrobkom. Spoločnosť Všetkonaradie si vyhradzuje právo predlžiť dobu vybavenia reklamácie pre tovar, ktorý je potrebné zaslať na opravu výrobcovi na dobu nevyhnutne potrebnú na opravu tovaru. Doba vybavenia reklamácie začína plynúť dňom prevzatia tovaru servisným strediskom. Oprava v záručnej dobe je bezplatná.
15. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom magnetickom poli…),poškodeným záručnej plomby, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom). Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym napájacím napätím.
16. Podrobnejšie informácie nájdete vo Všeobecnom reklamačnom poriadku spoločnosti Všetkonaradie.
- Prevádzkovateľ internetového obchodu www.vsetkonaradie.sk je firma LAPEX s.r.o. so sídlom Budapeštianska 8, 04013 Košice, IČO: 36597805, DIČ: 2022058797, Okresný súd Košice I., oddiel SRO, vložka 17083/V-Zbl.
-
Článok- Odstúpenie od zmluvy
6.1 V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzatvorenej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Vrátenie tovaru sa posiela na adresu: LAPEX s.r.o. Budapeštianska 8, 04013 Košice
6.2 Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovar u predávajúcemu.
6.3 Ak si kupujúci želá odstúpiť od kúpnej zmluvy, kontaktuje predávajúceho e-mailom, telefonicky alebo osobne priamo na predajnom mieste predávajúceho a zašle resp. odovzdá mu písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu alebo adresy pre vrátenie zaplatenej kúpnej ceny.
- Bankový účet: 2622722744 /1100
Banka: Tatrabanka
IBAN: SK56 1100 0000 0026 2272 2744
SWIFT: TATRSKBX