HERON 8896235 Elektrocentrála invertorová rámová 3F, 9kW, diaľkové ovládanie, podvozok














- Unikátny trojfázový invertorový generátor spája vysoký výkon, pokročilú technológiu a praktickú mobilitu. S maximálnym výkonom až 9kW spoľahlivo napája stroje, dielenské zariadenia aj citlivú elektroniku. Vďaka dokonalej sínusovej krivke výstupného napätia je vhodný aj pre napájanie počítačov, medicínskych prístrojov či batériových záložnych systémov. Invertorová technológia prináša výrazne nižšiu hmotnosť a kompaktné rozmery v porovnaní s klasickými alternátorovými generátormi rovnakej výkonovej triedy. K dispozícii sú dve 230V zásuvky 16A aj 32A a tiež 400V AJ-125 zásuvka, čo zaručuje maximálnu všestrannosť použitia. Pohodlné ovládanie umožňuje elektrický štart s možnosťou štartovania diaľkovým ovládaním a tiež možnosť ručného štartovania. Prehľadný digitálny displej poskytuje informácie o napätí, frekvencii a prevádzkových hodinách. Odolná konštrukcia s kolieskami a madlom umožňuje jednoduchú manipuláciu aj v náročných podmienkach. Centrála je skvelou voľbou pre profesionálov aj domácnosti, ktoré hľadajú výkonný, spoľahlivý a flexibilný zdroj energie.
- dve 230V zásuvky 16A a 32A, a 400V zásuvka dovoľujú pripojiť spotrebič s príkonom až 9kW
- digitálne riadený invertor zabezpečuje čisté výstupné napätie
- lítiová batéria pre nižšiu hmotnosť s možnosťou dobíjania cez ovládací panel
- dve diaľkové ovládania umožňujú štartovanie až na vzdialenosť 100m
- kompaktné rozmery a nízka hmotnosť
- kolieska a rukoväť pre jednoduchú manipuláciu
Tip pre používanie elektrocentrál:
Pri kúpe elektrocentrály odporúčame si dokúpiť hneď jednú náhradnú zapaľovaciu sviečku. Je to najčastejšia závada, keď elektrocentrála nefunguje.
Používajte kvalitnejší benzín (príklad na Shell, W-power) , hlavne keď má elektrocentrála dlhé prestoje. Bežný benzín po 3 mesiacoch degraduje.
Ak viete, že bude elektrocentrála dlhšie odstavená, tak pred jej vypnutím najprv zatvorte palivový kohútik prívodu benzínu, aby sa benzín v karburátorovej komore spotreboval. V opačnom prípade a hlavne pri nekvalitnom benzíne degradácia benzínu výtvára hustú hmotu, ktorá zalepí karburátor a zbytočne to budete musieť servisovať. Nieje to závada elektrocentrály ale jej obsluhy.
Ak elektrocentrála nefunguje, sú dve najčastejšie závady:
1. zapaľovacia sviečka je zlá. Iskru môže dávať, keď je vyskrutkovaná, ale pod tlakom už nemusí.
2. skontrolujte hladinu oleja. Nesmie byť málo ani veľa.









